28 Nisan 2012 Cumartesi

Balkondakiler Vol.3 - Greyfurt

balkondaki ağaçların sonuncusuna geldik, bahçedeki mandalinalar, balkondaki kankası limon ve bu greyfurtu antalya'dan almıştım, iki senedir falan bizde, limon 'un aksine bu meyve verdi, fakat çok küçüktü, fotoğrafını da çekmiştim ama  bulamadım şimdi. yerini yadırgadı herhal, geçen sene çok küçük büyük papaz erikleri olur ya, onun kadar bir greyfurt verdi, öyle büyümedi kaldı. bu sene yerini değiştirince ondan da iyi bir performans bekliyoruz. şimdiden çiçek açtı bile, çiçeği gerçekten muhteşem kokuyor, burada bir parantez açıyorum büyükşehir'in  fidanlığında yarım metre boyunda bir turunç vardı, özel yetiştirilmiş değişik bir türdü, ikyüzelli lira gibi bir fiyatı vardı, açtığı zaman yüzlerce çiçek açıyordu ve kokusu bulunduğu yeri resmen sarıyordu, meyvesi de kiraz kadardı fakat yenmiyordu.limon çiçeği kokusunu sevenler bu konuda biraz araştırma yapabilirler kapa parantez. onu da fotoğrafladım tabi.

bu bahar çok güzel bir mevsim yahu, her şey filizleniyor ağaçlara su yürüyor, gövdeleri patlıyor ışkın veriyorlar (bununla ilgili fotoğraflar mevcut :), yeni dallar sürgünler.








 



















2 yorum:

  1. Ne kadar güzeller.Eminim mis gibide kokuyorardır :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkur edıyorum..evet çok güzel kokuyorlar hakkaten :))

    YanıtlaSil